▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 180779
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

11:7 AM , 22 / 9 , azi

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺮﻡ ﻫﺎﻟﯿﻮﻭﺩ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺑﺰﻧﻢ :-|
:-D ﺍﯼ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ
ﻓﮑ ﮐﻨﻢ ﺳﺎﻟﯽ ﯾﺪﻭﻧﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺍﮐﺮﺍﻥ ﺷﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻓﻐﺖ ﻃﯿﻄﺮﺍﮊ :-|
ﺑﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻠﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺁﺩﻡ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪ ﻋﺎﺯﺍﺭﯼ ﻫﺴﺘﻢ ﻣﻦ
ﺍﺳﮑﺎﺭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻪ ﮔﻞ ﺑﻨﺪﻩ :-|
ﻣﻦ :-D
ﻻﯾﮏ ﮐﻨﯽ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮ ﺍﺯﺕ ﻣﯿﮕﺮﻣﺎ ﻣﻦ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺍﺭﺷﺎﺩﻡ:-|

____________________________________________

تدابیر امنیتی وقتی صدای پا میشنوید که میاد سمت اتاق :
1.مینیمایز کردن تمام صفحات نت
2.سایلنت کردن گوشی و قرار دادنش به صورت پشت و رو
3.sign out مسنجر
4.گذاشتن یک کتاب 87698273456 صفحه ای جلوم
...5.باز کردن new tab و جست و جو در مورد اون موضوعی که استاد گفته
6.ورق زدن کتاب ، جوری که صداش بره بیرون اتاق
7.بهم ریختن موهام ، کشیدن یک آه عمییییییییق (یعنی چقد این درس سخته )، اخم کردن و نگاه ملتمسانه به کتاب
8.گرفتن یه مداد تو دست و خط کشیدن زیر سطرای کتاب
و سرانجام بعد این همه کار آخرشم صدای پا از جلوی اتاق رد میشه و این همه تلاش شما بی نتیجه میمونه :|:|||:|

____________________________________________

یه بچه دارم سه ماه میخواد تا سه سالش کامل بشه
مدتیه گیر داده به من براش صدای بچه لاک پشت در بیارم قبلنا هم میگفت صدای بچه ماهی بده

____________________________________________

یکی از فواید شارژر لپ‌تاپ تو فصل سرما هم اینه که می‌تونی برای گرم کردن کف‌پا ازش استفاده کنی!!
.
.
.
.تست کردم که میگما!!

__________________________________________

یکی از فانتریام اینه برم عروسی دوس دخترم ............... ... !!!
.
.یهو داد بزنم: "به افتخار دوس پسر عروس

___________________________________________

وقتی تو ماشینید فحش ندید در برید!
ما یه بار فحش دادیم خوردیم به ترافیک...!
:|
:|
اصن يه وضــــــــــــــــي :|

_____________________________________________

یه دوس دخترم نداریم سمتِ کِرِم داره بیسکوییت رو بهش بدیم،
بعد که خورد اون بیسکوییتو ، نگاه معصومانه ای کنه بهم و بپرسه :
"هاانی ؟دوسم داری"
بعد منم دستمو شل کنم بزنم پس کله ش ، بگم:
"الاغ وقتی سمتِ کِرِم دار بیسکوییتو میدم بهت ، ینی دارم با زبونه بی زبونی میگم: دوستت دارم !

______________________________________________

بنده یادمه بعضی‌ وقتا با سایه خودم درگیر بودم تو خیابون !! که مثلا من زودتر از اون برم یا بتونم
پامو بذارم روش !!
از همون طفولیت خوددرگیری داشتم...
شما هم اینجوری بودید یا فقط من اینجوری بودم؟؟؟

______________________________________________

چند سال ديگه بچم ازم ميپرسه بابا تو چه جوري با مامان آشنا شدي؟؟
منم بش ميگم عزيزم همه چي از يه لايک شروع شد.

______________________________________________

از فانتزیای اصلیم اینه که واسه یه سرماخوردگی ساده برم دکتر یهو بگن بیماری لاعلاج داری و فقط ۱ سال زنده میمونی!
منم ۱۱ ماه با این راز تو سینم زندگی کنم یه روز که خیلی اطرافیان یا همکلاسیام اذیتم کردن راز رو فاش کنم همه تو بهت و حیرت به هم نگاه میکنن و زبونشون بند میاد... منم در همین حین صحنه رو به سمت نور افق ترک میکنم !!!و در نور محو میشم و هرچی صدام میکنن و دنبالم میان بهم نمیرسن!
و بقیه ی عمرشونو تو حسرت و غم و احساس عذاب زندگی کنن کصــــــــــــــــــافـــــــطـــــا!!!!!!
اخیرا هم به این شکل کاملش کردم:
بعد که ۱ سال تموم شد به نحو عجیبی زنده بمونم و قیافه و هویتمو عوض کنم برم تو کلاس به عنوان یه شاگرد جدید بشینم که از خارج اومده!!!
بعد عذاب وجدانشونو ببینم حال کنم !
تخیل در حد جنگ ستارگان !

___________________________________________

روی صحبتم با اون بچه‌ی ۱۵ سالست که تو فیسبوک استاتوس زده
“زندگی‌ چرا انقد منو خسته میکنی‌”، چی‌ شده؟ باز مامانت فرستادتت نون بگیری؟

___________________________________________

میبینم از توی آشپزخونه صدا میاد، رفتم
میبینم خواهرم هی دریخچال رو باز و
بسته می کنه ... میگم چرا همچین میکنی؟ کنده شد! میگه دارم رفرش می کنم
ببینم چیز جدید پیدا می کنم ?ا نه؟

__________________________________________

یادش بخیر ...
قدیما بهشون می‌گفتن سیا‌سوخته ، لاغر مردنی.!
حالا علم پیش‌رفت کرده ...
بهشون می‌گن داف :|

___________________________________________

دهه پنجاه,دهه شصت,دهه هفتاد,دهه هشتاد,دهه نود...
خب بعد از این چی میشه؟
دهه صد؟
دهه صفر؟
دهه یک؟
دهه اول؟
دهه چارصد؟
چه کلاسی رو باید بردارم تا بفهمم؟سر امتحانش میشه ماشین حساب برد؟اصلا ولش کن باو من که تا اون موقه دکترامو گرفتم رفتم خارج فرار مغزا شدم.اه راستی من که مغز ندارم ,حیف

____________________________________________

مهدکودک ما دهه هفتادیا:مربی:اینجا بذارم گربه میبره؟بچه ها:نمیبره نمیبره
مهدکودک دهه هشتادیا:اینجا بذارم گربه می بره؟
نه ناموسن نه ناموسن
""دهه نودیا:بووووووووووووووووووووووق(مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشید,وزارت ورزش و جوانان,ایرانسل شما رو به دیدن ادامه برنامه دعوت میکند هیچ کس هم تنها نیست,ییییییی برنامه ببینید,دست جیغ هوراااااا) شمام بیکاریدا تا آخر میخونید
یکی منو از برق بکشه

__________________________________________

رفتم جوراب خریدم مال ترکیه س, بعد اسم شرکت وارد کننده ش اینه:
شرکت پا افزار آوران حجاب ساز!:|

__________________________________________

دیشب سوار پورشه ام شده بودم و توخیابون دور میزدم باهاش ، یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و پاره شد!!!

__________________________________________

تو تاکسی نشـسـته بودم داشتم اس ام اس بـازی میـکردم ، خسـه شدم. گوشـیمـو دادم بـه بـغل دستـیم گفتم خودت ادامه بده...
لامصب کاملاً در جریان بود!

___________________________________________

یکی از روش های آزار و اذیت ما در اون زمان
این بود که یه سوزن لای انگشتمون جاساز میکردیم
سعی میکردیم در نهایت ادب با دیگران دست بدیم ! :D

____________________________________________

یک جووش هایی هست ، اصن اسم ش جووش مجلسیه. برجسته و قرمزو روو دماغ . به هر مجلسی که دعوت شین ، سریعن ظاهر میشه .باور بفرماعید

____________________________________________

دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگا میکنین میبینین چقد خوشگلین ،بعد با گوشی که از خودتون عکس میگیرین ینی شبیه "ععععن" میشه عکسه! :)))) ;) :دی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA