▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 140
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 180927
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

6:28 PM , 30 / 4 , azi


هر اتفاقی تو مترو افتاد گفتیم اشکال نداره ، مترو شد اقیانوس گفتیم اشکال نداره
ولی خدا وکیلی یکی به من بگه این گربه وسط مترو چیکار میکنه دیگه


___________


فوق العاده اس به سلامتی هرچی مادره


___________


بدون شرح


___________


بعضی وقتها حیوان ها شعورشون از صد تا انسان بیشتر میشه ، الان اگه ما بودیم میشستیم فیلم میگرفتیم


___________


عجله کن مرد ، زندگیتو نجات بده ، فرار کن من گرفتمش



___________


سوتیتون به قول معروف تو حلقم


___________
... مسئولین در خواب و


___________


___________


خلاقیتش عالیه


___________


این عکس هم که از روی من ساختنش



___________


گور بابای زندگی



___________


این عکسم باز بدون شرحه


___________


همیشه یه عکس خراب کن همه جا پیدا میشه

 


___________


همیشه زود ، دیر میشه


___________


پس پاندا ها اینجوری به وجود میان


___________


بدبخت شدم


___________


محله ی ماست دیگه


___________


این طرحش هم فوق العادس


___________


عکس زیر یه دنیا حرف داره ، دقیقا اینجا خود ایرانه


___________


نیم کیلو باش ولی مرد باش اینه ها


___________


چرخه ی زندگی


___________


عکس دسته جمعی


___________


بدون شرح


___________


جیمی ، جوابمو بده لطفا


___________


یه روز از خواب پاشید پتو رو بزنید کنار یه همچین چیزی زیرش باشه چیکار میکنید ؟


___________


این عکس هم خیلی حرف داره


___________


مرد که گریه نمیکنه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA