▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 180777
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

6:53 PM , 22 / 5 , azi

باتونیستم...تونخوان...

باخودم زمزمه می کنم

:

من خوبم...من آرامم...من قول داده ام...

فقط کمی...

تورا کم آورده ام...!

یادت هست می گفتم درسرودن تو ناتوانم؟

واژه کم می آورم برای گفتن دوستت دارم ها؟

حالا تمام واژه هادرگلویم صف کشیده اند...

بااین همه واژه چه کنم؟

تکلــیــــف این همه حرف نگفته چه می شود؟

بایدحرف هایم رامچاله کنم وبرگرده باد بیندازم...

باید خوب باشم...

من خوبم...من آرامم...من قول داده ام...

فقط کمی بی حوصله ام

آسمان روی سرم سنگینی می کند

روزهایم کـــــــش آمده

هرچه خودم رابه کوچه بی خیالی میزنم بازسرازکوچه دلتنگی درمی آورم

روزهاتمام ابرهای اندوه درچشمان من هستندولی نمیبارند...چون

من خوبم...من آرامم...من قول داده ام...

اماشب ها...وای ازشب ها...

هوای آغوشت دیوانه ام می کند...

کاش لااقل میشدفقط شب بخیرشب هارابگویی تابخوابم...

لالایی ها پیشکش...!

من خوبم...من آرامم...من قول داده ام...

فقط نمی دانم چرا هی آه میکشم؟

آه...

وآه...

وبازهم آه...خسته شدم ازاین همه آه...!

شب هاتمام آه هادرسینه ی منند

آن قدرسوزناک هستند که میتوانم با این همه آه دنیاراخاکسترکنم...

من خوبم...من آرامم...

فقط کمی دلواپسم

کاش قول گرفته بودم ازتو

برای کسی ازته دل نخندی...

میترسم مثل من عاشق خنده هایت شود

حال و روزش شود این...

توکه نمی مانی برایش...آنوقت مثل من باید

خوب باشد...آرام باشد...قول داده باشد...

بــــــــــیــــــــچـــــاره...!



نظرات شما عزیزان:

nasim
ساعت17:27---23 مرداد 1392
اولا به طورکامل باشگاه معرفی کردم،حتماسربزن

دوما:میگم جاست استقلال بگوخب!!!!!!

سوما:والیبال هنوزم ورزشه!!!!!!!!

منم موافقم نبایداون برنامه پخش میشد

تا سه روز باجسدیکی بودم

چهارما:پرسپولیسو چه به استقلال!!!!!

پنجما:مجری به اجراکننده برنامه واجرابه حرفه مجری گفته میشود
پاسخ:اووووووووووووواااااااااااااااهههههههه رفتم باشگاتون ثبت نام کردم منتظر تاییدم :) پرسپولیس....پرسپولیس....6تایی هااااا :D والیبال هنری؟؟؟ :)) پرسپولیس.... لایک پرسپولیس.... منم مجری ام! :D بازم پرسپولیس.....


نسیم
ساعت11:11---23 مرداد 1392
اخرنفهمیدم از علی خوشت میاد یابدت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظ ورم علی ضیاست
پاسخ::)))) بهش نظر ندارم!فک کردی من از اون آدمام؟؟؟ :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA