▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 181040
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

4:23 PM , 3 / 4 , azi

کاهش جان من این شعر است

آرزو می کردم که تو خواننده شعرم باشی

نه ؛ نه دریغا هرگز

باورم نیست که خواننده شعرم باشی

کاشکی شعر مرا میخواندی!

گاه می اندیشم ، خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید

آن زمان که خبر مرگ مرا میشنوی

روی خندان تو را کاش میدیدم

شانه بالا زدنت را بی قید و تکان دادن سر را که عجب!عاقبت مرد؟

و تکان دادن دستت را که مهم نیست زیاد

افسوس...

من به خود می گویم : چه کسی باور کرد ، جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد؟

آرزو می کردم که تو خواننده شعرم باشی

کاشکی شعر مرا میخواندی!

کاش...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA