▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 246
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 181023
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

10:46 AM , 24 / 2 , azi

تورا دختر خانوم می‌نامند .

مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است…

دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند

و نه با اشک و افسون.

اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد…

تو نه ضعیفی و نه ناتوان،

چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد.

اشک ریختن قدرت تو نیست، قدرت روح توست

منبع : دوستی بی بهانه



نظرات شما عزیزان:

ممسي
ساعت21:52---24 ارديبهشت 1392
من صبورم اما

دست من نیست گر از باغ دلت،

خوشه عشق تو را میچینم

یا اگر زود به زود خواب چشمان تو را میبینم

من صبورم اما

بی دلیل از همه ی فاصله ها میترسم…

بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی

که تو را از شب متروک دلم دور کند…

من صبورم اما

آه..

دلتنگی من چه میداند صبر چیست؟…!


ممسي
ساعت21:35---24 ارديبهشت 1392
هر روز…

این عشق یکطرفه را طی میکنم…

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار…

نترس…!

جریمه اش با من!


مجید
ساعت16:54---24 ارديبهشت 1392
میبینم چرا فید وبلاگگت اپدیت نمیشه..چرا زدی فیدش رو ناکار کردی؟هان؟هان؟پاسخ:اینو که گفتی باید چیکار کنم؟؟؟!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA