▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 329
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 181106
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

12:36 AM , 22 / 2 , azi

مـَـن نـِـمی‌فـَـهمـَـم چـِـرا هیچ کـَـس نـِـمے نـِـویـسـد از

 

 
 "" مـَـردهــا ""
 
 
 
 از چـَـشـْـم‌ها و شــانـِـہ‌ها و دسـْـتهایــِـشـان
 
 

از آغوشـِـشان از عـَـطر تــَـنـِـشـان

 

از صدایــِـشــان

 

از دلـْـگــَـرمے هایــِـشان...

 

پـُـ ـ ـررو مے‌شـَـونــْ ـد؟

 

 

خــُـب بـِـشـَـوند ...

 

مـَـگــَـر خـُـودِ مـا با هـَـر دوسـْـتــَـت دارمے

 

تا آسِـمـان نـَـرفتـِـه‌ایم ؟

 

 

مـَـگــَـر ما بـِـہ اتـِـکــاء هـَـمیـن دست‌ها

 

 

هـَـمیـن نـِـگاه‌ها

 

هـَـمیـن آغوشـْ هـا، در بــِـزنگاه هاے زندگے

 

سـَـرِپا نــَـمانده‌ایـ ـم ؟

 

مـَـن بـَـلـَـد نیستــَـم در سـایــِـہ،

 

دوسـَـت داشتـِـہ باشـَـم

 

مـَـن مے‌خواهـَـم خواستــَـنـَـم  ..

 

گوش فـَـلـَـ ـک را کــَـر کــُـنــَـد

مـَـ ـن مے‌خواهـَـم

هـَـمـِــہ بــِـدانـَـند " مَــــــرد ِ مـَـن " بے هـَـمتــاسـْـت

 

مـَـن مے خواهـَـم

مَــردَمــ بــِـدانــَـد دوسـ ـتش دارمــ ....

 

 

منبع : عشق هرگز نمیمیرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت10:53---24 ارديبهشت 1392
سلام ازی جون ...وبت خیلی نازه ابجی موفق باشی
خوشحال میشم به من هم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم

منتظرم
پاسخ: آدرس وبت چیه؟؟؟ :D واسه من که نمیااااد اینه >>> http://http%3a%2f%2fwww.http%253a%252f%252fwww.%252f%2f/


ممسي
ساعت22:19---23 ارديبهشت 1392
از من فاصله بگیر…

هر بار که به من نزدیک می شوی…

باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت!

از من فاصله بگیر…

خسته ام از امیدهای کوتاه…!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA