▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 316
بازدید کل : 181094
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

1:24 PM , 25 / 10 , azi
این بار وقتی تصمیم گرفتم بنویسم دلم حال و هوای دیگری داشت همیشه بدون ترس از خوانده شدن می نویسم اما این بار می خواهم برای تو بنویسم شاید درست نشناسمت ولی می دانم تو هم مثل منی، مثل خود خود من...!وقتی باید بنویسم کلمه ها می ایند پشت سر هم مثل قطاری که با سرعت هر چه تمام تر می ایند اما این قطار فقط در ایستگاه اخر نگه می دارد وقت هایی پیش امده که کو په های قطارم پر از ناراحتی است شاید وقت هایی در کویر نا امیدی گم شدم یا در چاله های زندگی گیر کردم اره قبول دارم ان مواقع زیاد از تنهایی ها و بیراهه های زندگی می نالیدم... ولی همیشه یه حس مهربان یک صدای بلند یک نگاه عاشق از خواب بیدارم می کرد همیشه بعد دلگیری ها یه کسی بود که هلم می داددر میدان...کسی از جنس نور تو چشمام زل میزدو می گفت کجایی؟!خوابت برده...با تو هستم تو که داغ یه غم تو دلت بلوا کرده رفیق منم مثل تو هستم گوشه ی دل همه ما یک ارزوی نرسیده هست یک حس غمگین عجیب اما این را خوب می دانم که میشود غم هارابه جای تلنبار کردن تو دل یک جایی یه گوشه مثل صندوقچه بگذاریم...! بچه که بودم همیشه فکر می کردم خدا در اسمانهاست یه قصر بزرگ دارد که از ابرها ساخته شده برای همین وقتی ناراحت می شدم زل می زدم به اسمان فکر می کردم اگر ان بالاها نگاه کنم حتما جوابم را می دهد...اره شاید یادت رفته به اسمان نگاه کنی .... چرا ما عادت داریم یکی بیاید و ما را در جاده ی زندگی هل بدهد چرا دخترها همیشه منتظر چشم به راه یک مرد عاشق که بیاید و تازه ان موقع زندگیشان رنگ و بو بگیرد ؟!! چرا پسر ها همیشه دل خوش می کنن به یک نگاه تا هم مسیرشان بشود بدون اینکه با ان نگاه هم دل هستند یا نه؟! با خودم فکر می کنم می شود تنهایی هم از زندگی لذت برد یعنی باید بتوانیم تا موعد مقرر همسفری از راه برسد تا اون روزی که انقدر بزرگ باشیم که بتوانیم برای ما شدن برای گذشتن از خود از من از تو برای ایجاد یه راه دو نفره هم قسم بشویم بیا به خودمان قول بدهیم تا همه ی وابستگی ها را رها کنیم باید تنهایی هم عاشقانه زندگی کرد به جای انتظار برای دیگران برای وصل شدن دلهایمان به همه ی ادم های دنیا تلاش کنیم دل بستگی خیلی قشنگ تر از وابستگی است وقتی عاشق خودمان باشیم عاشق تک تک فرصت هایی که برای زندگی کردن و زنده بودن داریم عاشق ادم های دور و برمان که شاید به دیدارشان عادت کردیم و فرا مو ششان کردیم.مطمئن باش ان موقع دنیا رنگ دیگری پیدا می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA