▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 323
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 181100
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

10:39 AM , 25 / 10 , azi

الو سلام منزل خداست..؟

این منم مزاحمی که اشناست

هزار دفعه این شماره رو دلم گرفته است

ولی هنوز پشت خط ، در انتظار یک صدا است

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

به ما که میرسد حساب بنده ها جدا است..؟

الو..

دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابی از دل من است یا که عیب از سیم هاست

چرا صدایتان نمیرسد کمی بلندتر

صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟

اگر اجازه میدهی برایت درد دل کنم...

شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست

دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم

پناهگاه این دل شکسته خانه شماست

الو.. مرا ببخش.. باز هم مزاحم شدم

دوباره زنگ میزنم.. دوباره.. تا خدا خداست



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت12:14---28 مرداد 1392
سلام دوست من
تا حالا به این فکر کردی که خیلی راحت می تونی هر روز با صرف چند دقیقه از اینترنت درآمد کسب کنی؟ اره درسته میشه.تنها کاری که باید بکنی اینهه که هر روز چند تا تبلیغ مشاهده کنی با عضویت تو ملی باکس و هر روز با 10 دقیقه وقت گذاشتن می شه. حتما یه سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی. یه سایت درامد زا و فوق العاده عالی. من الان 2 ماهه دارم فعالیت می کنم خیلی هم راضی هستم و می خوام به عنوان یه شغل دوم برای همیشه ادامش بدم. منتظرتم. http://melibux.ir/?r=795408897


ندا
ساعت11:32---20 مرداد 1392
سلام داشتم وبلاگتو ميخوندم مطالب جالبي داري فقط يکم بد خطي . .. . شوخي کردم من ندا هستم دانشجو رشته کار افريني ما يه شبکه اجتماعي را اندازي کرديم براي کسايي که دنبال شغل يه کار ميگردن اگه دوس داشتي توش ثبت نام کار کردن باهاش خيلي سريع راحته و احتمال اينکه شغلي رو که دوس داري پيدا کني زياده توي شبکه بيشتر با هم اشنا ميشيم عکستم بفرستا www.bazarei.com / منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA