▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 181242
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

11:18 AM , 31 / 1 , azi

با سلام (به قول بعضیا)

همچین حال کردم راجع به خودم بنویسم ....> اصن هم نویسنده خوبی نیستم

امروز ساعت 07:00 صبح آلارم گوشی آهنگ فیلم تایتانیک صداش در اومد  ؛ پاشدم قطع کردم خوابیدم تا 07:39 بعد پاشدم حاضر شدم رفتم باشگاه  این آجی خوابالوگامون نیومد 

تا 08:19 رسیدم و کلی تیکه انداختن ......> جاپونی جاپونی ؛ مظلوم گیر آووردن دیگه

کلی مربی پوستمونو کند!!!! امروز روز دمبل بود آی آی هنوزم بازوهام درد میکنن

اما ازونجایی که تصمیم گرفتم عضله ای شم دیگه تمبلی نموکنم

آقا چه وضعشه؟؟؟ملت میرن باشگاه لاغر شن اونوخت من 3 کیلو اضافه کردم

دیگه هیچ دیگه .... تا 09:16 رسیدم خونه ....صوبحونه خوردم   آی خوردما

دیگه رفتم نیشستم جلو تلویزیون عزیز

یکم اینور و تمیز کردم یکم اونورو .....

الانم مثلن اومدم آهنگ بریزم رو فلش نمیدونم این لامصب اینترنت چه جذبه ای داره که فکر و ذهن منو به خودش مشغول کرده.تو عمرم به کسی اینقد علاقه نداشتم ( یادم نمیاد قبلن به چن نفر گفتم !!!! )

حالا معلوم نیست بقیه روز قراره چطور بگذره!

الانم یه آهنگ از شهرام شکوهی دارم گوش میدم ( صداش شبیه دایی محمدمه ) همون آهنگش که میگه های لالالای لالای های لای ( سفره بی ریا )

سادگی کو ؟؟؟ عشق کجاست ؟؟؟؟ سفره ی مااااا ؛ امروز بی ریااااااااست

____________________________________________________________

ینی مث کاچه ها نوشتما .... خودم میدونم

این آهنگ جذاب از سینا حجازی چقد به من میاد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA