▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 180751
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

2:55 PM , 9 / 7 , azi

یه بزی هم پیدا نشد ما به دهنش شیرین بیاییم

اصن بره از گشنگی بمیره!

_______________________________

چقد چن روزه خسته هم!!!!

ثبت نام دانشگاهه خیلی عذیتمون کرد!

بم خوابگاه نمیدادن...میگفت برو فردا بیا .

آخه من 14 ساعت تو راه بودم...فردا رو کجای دلم جا بدم؟؟؟؟

چقد خوبه همون روز اولی مسئول امور فرهنگی بات دوس شه Arabic Veil

________________________________

3 تا هم اتاقیامونم که دیدیم

پریسا . گلنوش . هانیه

اتاق 6 نفره بمون دادن....هممونم عملی زیـــــاد دارویم!

من از همشون بزرگترم

_______________________________

یه شنبه کلاسا شروع میشه!



نظرات شما عزیزان:

ممس
ساعت7:16---1 آبان 1392
بعد از مدتهاي مديدي سلاااااااام
سلام به هم زبون اون ور دنيايي
خوبي تووووووووووووووو
بجنورد ؟
فك كنم بچه بودم يه بار اومدم
جاي قشنگي داريد
البته نه فكر كنم من قوچان اينا رفتم پس تورو نديدم
يعني اگه من الان كردي سنندجي با كرمانجي با نوشتاري كردي بنويسم ميفهميش ؟
حاله كه و چاكه ؟


sona
ساعت17:58---13 مهر 1392
خوش بحالت چ رشته ای قبول شدی؟؟؟؟دعا کن منم سال بعد تهران قبول شم
پاسخ: سلام گل منگلی طراحی لباس شریعتی تهران قبول شدم :> خیـــــــــلی خوبه اما کار زیاد داره :| ایشالا توهم قبول میشی


رضا
ساعت23:55---11 مهر 1392
با انو نوشته اولیه
همون بز
خیلی حالیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA